המספרים בצפון נחשפים: 4,500 מטרות בלבנון הותקפו

קובי פינקלר No Comments on המספרים בצפון נחשפים: 4,500 מטרות בלבנון הותקפו

בצה"ל מסכמים חמישה חודשי לחימה בצפון: "בחמישה חודשים האחרונים אנחנו פוגעים כל יום בתשתיות, במפקדים וביכולות של חיזבאללה". כ-4500 מטרות של חיזבאללה הותקפו, יותר מ-300 מחבלי חיזבאללה חוסלו ויותר מ-750 מחבלים נפצעו

צילום: דובר צה"ל
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הלחימה בצפון: ב-5 החודשים האחרונים תקפו כוחות צה"ל בהובלת מרכז האש של פיקוד הצפון וחיל האוויר יותר מ-1200 מטרות מהאוויר ויותר מ-3100 מטרות מהיבשה של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון וסוריה. בין המטרות שנתקפו: מחסני אמצעי לחימה, מבנים צבאיים שיועדו לפעילות התקפית של חיזבאללה ומפקדות מבצעיות בהן שהו מחבלים.

מאז תחילת הלחימה חיסל צה"ל יותר מ-300 מחבלים ופצע יותר מ-750 מחבלים ביניהם 5 מפקדים בכירים ונתקפו עשרות חוליות מחבלים אשר כיוונו או ביצעו ירי נ״ט ורקטות לעבר מדינת ישראל.

התקיפות העצימות בצפון פוגעות ביכולות האוויריות והקרקעיות של חיזבאללה וכן גם בצמרת הפיקודית שלו. צה"ל פועל כל העת בכדי לדחוק את כוחות חיזבאללה ומערכיו ממרחב דרום לבנון וביצע באיזור זה תקיפות משמעותיות.

בצה"ל מדגישים כי בצבא מודעים היטב לקושי הגדול והמתמשך של תושבי הצפון ומעריכים את החוסן שהתושבים מפגינים. צה"ל מחויב להמשיך ולפעול למציאות ביטחונית טובה ויציבה.

דברי מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין בשיח עם משרתי מרכז האש בפיקוד הצפון:

צילום: דובר צה"ל


0 תגובות